Як здійснюється доставка по Києву та передмістю?

Здійснюючи доставку нашим транспортом, ми залишаємо за собою право встановлювати та коригувати дату і часовий інтервал, в який покупець зобов’язаний прийняти замовлення.

По готовності замовлення, наші менеджери з Вами зв’яжуться заздалегідь — за добу до доставки і точніше зорієнтують по часу прибуття машини. Ми намагаємося говорити точний час, але, на жаль, ми не можемо передбачити абсолютно всі нюанси при доставці, тому цілком реально, що машина може запізнитися. Якщо час запізнення більше однієї години, з Вами обов’язково зв’яжуться і зорієнтують точніше, коли у Вас буде кур’єр! Компенсація за запізнення служби доставки не надається.

Адресна доставка здійснюється нашим транспортом в заздалегідь узгоджений з покупцем день з 09: 00-18: 00. Занесення на поверх, за умови, що все поміщається в ліфт і ліфт робочий — безкоштовно. Підйом меблів вручну необхідно замовити у менеджера при оформленні замовлення. Покупець зобов’язується забезпечити вільний під’їзд до парадного входу. Зверніть увагу, що якщо такої можливості немає, то 25 метр вважається як підйом меблів на один поверх.

Чи є доставка в інші міста України?

Доставка замовлення на відділення Нової Пошти в будь-яке місто України. Можлива адресна доставка кур’єром Нової Пошти (обговорюватися індивідуально), вона здійснюється до під’їзду / воріт, підйом на поверх замовляється окремо при оформленні замовлення у менеджера по тарифам перевізника. Можливий підйом тільки замовлень, де об’ємна вага одного місця посилки не більше 100кг, а відстань від місця парковки автомобіля перевізника до будинку одержувача не перевищує 50м. За фактом відправки Вам прийде СМС повідомлення з номером ТТН, за яким Ви можете відстежити статус Вашої посилки, а також приблизну дату прибуття до Вас використовуючи сайт Нової Пошти. Відстежити статус Вашого замовлення Ви також можете в особистому кабінеті у нас на сайті.

При відправці замовлення Новою Поштою, від Вас необхідна обов’язкова передоплата (суму необхідної передоплати можете уточнити у наших менеджерів), залишок вартості товару, а також вартість пересилання Ви оплачуєте при отриманні. Вартість доставки залежить від обсягу і ваги замовлення і вважається з актуальних тарифами перевізника.

УВАГА: При отриманні товару Ви зобов’язані відкрити посилку і перевірити все до Вас приїхало цілим і неушкодженим. Всі замовлення при відправці перевіряються нашими працівниками, і працівником Нової Пошти, також всі посилки страхуються, а Нова Пошта несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас неушкодженою. Швидше за все ми не зможемо Вам допомогти при зверненні про пошкодження вантажу після того як посилка була прийнята з Нової Пошти. Якщо ж Вами були виявлені пошкодження вантажу при прийомі посилки Вам потрібно обов’язково оформити «Акт прийому-передачі» і «Претензію», а також відразу зв’язатися з нашим рекламаційними відділом!

Чи можна забрати замовлення самостійно?

Звичайно ж, наш магазин надає таку можливість.

  1. Забрати більшість товарів * Ви можете самостійно з центрального складу за адресою: м. Київ, вул. Алма-Атинська 6.
  2. А також * малогабаритний товар з нашого магазину за адресою: м. Київ, 01042, метро Дружби народів, «БУДИНОК МЕБЛІВ», б-р Дружби Народів 23 (подробиці на сторінці контактів).

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Виносити замовлення потрібно самостійно, вантажників в магазині немає!

За фактом готовності Вашого замовлення, ми з Вами заздалегідь, за добу зв’яжемося і уточнимо, коли можна буде під’їхати на магазин і забрати Ваше замовлення.

Які мої дії при отриманні замовлення?

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є кілька обов’язкових дій, які потрібно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис прийняття доставки на накладної:

  1. Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
  2. Оглянути зовнішній вигляд і цілісність заводської упаковки.
  3. Оглянути всі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини і т.п.).
  4. Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.).
  5. Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т.п. згідно бланка замовлення. Заміна перерахованих вище деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.
  6. Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.

Тільки після того, як ви переконалися в належній якості та стан доставлених виробів, Підписуйте документи про прийняття доставки. В іншому випадку зв’яжіться з нами по одному з вказаних телефонів, і наш гарантійний відділ допоможе Вам вирішити ситуацію, що склалася.